Garantiansöknings- formulär
Om du har varit med om ett fall som kan omfattas av garantin, vänligen fyll i onlineformuläret eller ladda ner denna pdf och skicka den till reklamation.nordics@vaillant-group.com för att starta ansökningsprocessen.
Enkel tillgång till våra dokument
De vanligaste frågorna om det nya tjänsteupplägget
Klicka på länken nedan för att hitta svar på FAQ
Guide för support av slutkunder
Välkommen till vår detaljerade guide som är utformad för att hjälpa dig att hantera supporten för slutkunder på ett effektivt sätt. I den här resursen hittar du en ingående förklaring av bästa praxis för hantering av kundförfrågningar och problem.
Vårt mål är att förse dig med den kunskap och de verktyg som behövs för att ge exceptionell support, säkerställa kundnöjdhet och främja positiva relationer.
Få tillgång till myVaillant Pro
Partnerskap när det är som bäst med vår partnerportal
Som Vaillant-partner är du ryggraden i vår verksamhet! För att göra det så bekvämt som möjligt att arbeta med oss erbjuder myVaillant Pro en rad verktyg för planering, installation, efterförsäljning, marknadsföring och mycket mer.